Kære udlejere Vi holder påske lukket på vores hotline i uge 14 og frem til onsdag d. 10 april.  Hvis du er medlem, kan du rette henvendelse til os via SAPU Chat som er tilgængelig via din konto. Her vil spørgsmål mv. blive besvaret, og ved akut behov kan du bede om at blive ringet op.  Bedste forårs hilsner  SAPU



Alle medlemmer hos SAPU har direkte telefonisk adgang til ekspert rådgivning om deres udlejning. 


Hvad koster det og hvor ofte kan jeg ringe?

Hotlinen er gratis, du kan ringe så ofte du vil og vi tager os god tid til at høre om dine spørgsmål, bekymringer og behov. I de fleste tilfælde vil du kunne få svar på din henvendelse med det samme, men i enkelte sager kan det være nødvendigt for os at undersøge retspraksis nærmere evt. sammen med vores Advokat.

Almindelige Medlemmer

Basis Medlemmer kan ringe til os og få juridisk vejledning på telefon på følgende tidspunkter:

Mandag og tirsdag 

10.30 - 14.30


Premium Medlemmer

Premium medlemmer kan ringe til os og få juridisk vejledning på følgende tidspunkter:

Mandag til fredag

10.00 - 14.30


Hotline telefonnummer

2575 8382


Praktisk information vedr. hotline
Inden du ringer til os, bedes du have email adresse klar, således vi kan verificere at du er medlem hos os. Er der kø, vil du af vores telefonsystem, blive tilbudt at trykke "1" hvormed du kan lægge på, og blive ringet op når det er din tur i køen. 

Der kan, i perioder, være meget travlt på telefonen. Udlejning er sæsonbetonet, men vi forsøger at besvare alle eller ringe tilbage samme dag. 

Premium medlemmer kan med fordel kontakte os via "chat" funktionen på "Mit SAPU" - her kan ligeledes anmodes om at blive ringet op, hvis dette ønskes.